سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ریاضیات یازدهم بسیار پر اهمیت است

من امروز با یادآوری مفهوم معکوس برای دانشجویان شروع می کنم. به عنوان مثال ، ما در مورد معکوس ها بحث کردیم به این صورت که وقتی شما ترکیبی از یک تابع را می گیرید و نتیجه معکوس آن x می شود. امروز ، ما معکوس یک عدد و اینکه چگونه نتیجه هویت 1 را نشان می دهد ، بحث خواهیم کرد.

 

دانش آموزان امروز کار خود را با یک سوال کار بل شروع می کنند. بعد از اینکه دانش آموزان در مورد س reflectedال تأمل کردند ، من چندین دانش آموز را دارم که نظر خود را به اشتراک می گذارند. سپس برای دانش آموزان اعدادی قرار می دهم تا ضرب معکوس را پیدا کند. در ابتدا دانش آموزان ممکن است عکس این را بگویند. ما بحث می کنیم که چگونه این ماده افزودنی معکوس است. من می پرسم "چرا این ماده افزودنی معکوس است؟" در اینجا توضیح می دهم که 0 هویت افزودنی است. اگر یک شماره بگیرید ، هویت را به شماره ای که آن شماره را پس می گیرید اضافه کنید. بنابراین ، برای ضرب باید به یک عدد فکر کنیم وقتی آن را با عدد اصلی ضرب می کنیم ، ریاضی یازدهم هویت ضرب را بدست می آوریم. من می پرسم ، "هویت ضرب چیست؟"

 

ریاضیات یازدهم بسیار پر اهمیت است

 

هنگامی که کلاس متوجه شد که "1" هویت ضرب است ، معکوس ها را پیدا می کنیم و به یاد می آوریم که هویت ضرب برای ضرب ماتریس چه بود. من توضیح می دهم که امروز معکوس ضرب ماتریس را پیدا خواهیم کرد. پیدا کردن معکوس یک ماتریس به استفاده از حل مسائل مربوط به ماتریس کمک می کند.

 

matheleven | OpenStreetMap