سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آسان کردن یادگیری ریاضیات

کمتر دشوار کردن ریاضیات

ما در مورد ریاضیات و دشواری ها چند نکته ایجاد کردیم:

 

ریاضیات دشوار به نظر می رسد زیرا به زمان و انرژی نیاز دارد.

بسیاری از افراد برای "گرفتن" درس ریاضیات وقت کافی را تجربه نمی کنند و با حرکت معلم عقب می مانند.

بسیاری به مطالعه مفاهیم پیچیده تر با یک پایه متزلزل می پردازند.

در نهایت ما با یک ساختار ضعیف روبرو می شویم که محکوم به فروپاشی است.

اگرچه این ممکن است خبر بدی به نظر برسد اما واقعاً خبر خوبی است. اگر ما به اندازه کافی صبور باشیم ، رفع این مشکل بسیار آسان است!

 

فارغ از اینکه در کجای درس ریاضی قرار دارید ، اگر به اندازه کافی عقب نشینی کنید تا پایه خود را تقویت کنید ، می توانید عالی باشید. شما باید با درک عمیق مفاهیم اساسی که در ریاضیات دوره راهنمایی با آنها روبرو هستید ، چاله ها را پر کنید.

 

اگر هم اکنون در مدرسه راهنمایی هستید ، تا زمانی که مفاهیم قبل از جبر را به طور کامل درک نکنید ، سعی در ادامه حرکت کنید. در صورت لزوم یک معلم خصوصی بگیرید.

اگر در دبیرستان هستید و با ریاضیات دست و پنجه نرم می کنید ، یک برنامه درسی ریاضی دوره راهنمایی را بارگیری کنید یا یک معلم خصوصی استخدام کنید. اطمینان حاصل کنید که تک تک مفهوم ها و فعالیت هایی را که در کلاس های راهنمایی پوشش داده می شود ، درک کرده اید.

اگر در دانشگاه هستید ، تا ریاضیات پایه عقب نشینی کنید و کار را ادامه دهید. این تا زمانی که به نظر می رسد طول نمی کشد. شما می توانید سالها ریاضیات را طی یک یا دو هفته پیش ببرید.

مهم نیست که از کجا شروع می کنید و در کجا مبارزه می کنید ، باید مطمئن شوید که نقاط ضعف بنیاد خود را تأیید می کنید و سوراخ ها را با تمرین و درک کامل پر می کنید!